door admin | jun 22, 2020
KWB autoherstel Een totale, heldere nieuwe merkidentiteit KWB Autoschade deed al heel wat jaren met het logo. De huisstijl was sterk verouderd en aan een opfrisbeurt toe. Allereerst veranderden we de naam van Autoschade KWB naar KWB autoherstel: denkend vanuit de...
door admin | jul 14, 2018
Kapsalon de Barbiers Nostalgisch blijven en toch met de tijd meegaan Toen ik een 18-jarig Brendaatje was, ontwierp ik een ambachtelijk logo voor Kapsalon de Barbiers. Het deed jaren dienst, maar toen het ouderwetse knippen en scheren weer volop in de picture stond en...
door admin | jul 14, 2018
Geboortekaartjes om het leven te vieren Met een gepersonaliseerd geboortekaartje weet je zeker dat je iets unieks in handen hebt. Het is altijd weer een uitdaging om iets te maken wat helemaal bij het gezin past en de emoties rondom een geboorte het beste uitdrukt....
door admin | jul 14, 2018
Kozijnherstel De juiste specialist op de juiste plaats Kozijnherstel is gespecialiseerd in het plaatsen en herstellen van kunststof kozijnen. Ik mocht meedenken met de strategie en het straktrekken van de merkidentiteit. Ik bedacht een aantal pay-offs, waaronder...
Recente reacties