door admin | jun 22, 2020
KWB autoherstel Een totale, heldere nieuwe merkidentiteit KWB Autoschade deed al heel wat jaren met het logo. De huisstijl was sterk verouderd en aan een opfrisbeurt toe. Allereerst veranderden we de naam van Autoschade KWB naar KWB autoherstel: denkend vanuit de...
door admin | jun 20, 2020
Het Oude Postkantoor De Rijp Overnachten in stijl Het prachtige oude postkantoor in De Rijp is omgetoverd tot een Bed&Breakfast in een zeer stijlvolle, authentieke en barokke sfeer. Aan mij de eer om de huisstijl, de website en andere grafische uitingen te...
door admin | jul 14, 2018
Kozijnherstel De juiste specialist op de juiste plaats Kozijnherstel is gespecialiseerd in het plaatsen en herstellen van kunststof kozijnen. Ik mocht meedenken met de strategie en het straktrekken van de merkidentiteit. Ik bedacht een aantal pay-offs, waaronder...
door admin | jul 13, 2018
Wadka uit Vlieland Wadka’n een mens nog meer wensen? Om een jongere doelgroep te bedienen met een moderne drank, wilden Esther en Guido van Slijterij de Branding graag een wodka introduceren. Esther bedacht zelf de originele naam ‘Wadka’, die...
Recente reacties