door admin | jun 22, 2020
KWB autoherstel Een totale, heldere nieuwe merkidentiteit KWB Autoschade deed al heel wat jaren met het logo. De huisstijl was sterk verouderd en aan een opfrisbeurt toe. Allereerst veranderden we de naam van Autoschade KWB naar KWB autoherstel: denkend vanuit de...
door admin | jul 14, 2018
Physicall Fysiotherapie maakt je fit Gert-Jans huisstijl was toe aan een opfrisbeurt. Met het bestaande logo restylede ik de verschillende huisstijlelementen, met nieuwe fonts en krachtige kleurvlakken. Op deze manier oogt de hoeveelheid tekst toch rustig en kan de...
door admin | jul 13, 2018
LG gaat draadloos Met de nieuwe DLNA aansluiting werd het mogelijk om films, muziek en foto’s te delen op al je apparaten. Dit wilden wij op een heldere, opvallende manier duidelijk maken. Deze advertentie werd geplaatst in diverse Nederlandse tijdschriften....
door admin | jul 11, 2018
TLC (The Ladies Channel) Introductiecampagne TLC vroeg een introductiecampagne waarmee in een keer duidelijk zou zijn welke sfeer de zender wilde neerzetten: vrouwelijk, maar met een knipoog. Wij bedachten de nieuwe pay-off: TLC It’s On! waarmee we duidelijk...
door admin | jul 11, 2018
Michelin verkort je remweg Ik hou erg van simpele ideeën. Deze advertentie bedacht ik samen met Niels la Croix en is helder in al zijn eenvoud. Michelinbanden verkorten je remweg tot wel drie meter, en dus stond deze auto al stil, voordat ‘ie in de advertentie...
Recente reacties