Studio Brenda Heijnis
creatieve communicatie tot in de puntjes op de ‘i’
Toen ik in 2012 mijn bedrijf startte, had ik één vaste klant. De klanten die volgden, waren vooral mannen in het bouw-, auto- en technische segment, aangezien die via mijn partner te weten kwamen dat ik voor mezelf was begonnen. De huisstijl die ik toen voor mezelf maakte, was neutraal, met als doel dat al het werk voor klanten er op de website uit kon springen. De laatste jaren heb ik echter voor heel andere klanten gewerkt, vaak met een vrouwelijkere en kleurrijkere stijl.
Mijn eigen stijl veranderde ook: zowel ons interieur als mijn kledingkeuze werden meer uitgesproken en kleurrijk. Daarnaast vond ik dat ik best een huisstijl kon hebben die eruit spatte, dat hoefde helemaal niet onder te doen voor het werk voor klanten. En zo ontstond een vernieuwde, totaal andere brand identity, die staat voor wat ik maak: vrij werk, conceptueel onderbouwd en strak uitgewerkt: Studio Brenda Heijnis.