06 21 400 846 info@brendaheijnis.nl

Stimorol Senses

Go with your senses

Stimorol wilde top-of-mind worden bij de jonge doelgroep. Aan Brand New Telly vroegen ze een opvallende, crossmediale campagne te maken om hun lijn Stimorol Senses te promoten. Wij bedachten een concept waarmee we gehoor, geur, smaak, zicht en gevoel konden prikkelen, door ieder zintuig aan een apart, passend medium te koppelen. In iedere uiting zat een verborgen boodschap, die op de website opgelost kon worden door middel van verrassende spelletjes. Er waren mooie prijzen te winnen die een link hadden met het desbetreffende zintuig.
Credits:

Klant: Stimorol/Kraft Foods/ Mondelēz
Bureau: Brand New Telly Industries
Concept/Art/Copy: Niels La Croix & Brenda Heijnis
CD: Wouter van der Pauw
Account: IJsbrand Carmiggelt
TV. Com./Design: Olaf Gremie (Kreukvrij)
Online: Code d’Azur
Geluid: Jaap Waijer (Loudness.io)
Vormgeving: Lynnet Wams

Casefilm Stimorol Senses Go with your Senses

Zintuig ‘zien’ – geluidloze televisiecommercial

Zintuig ‘horen’ – radiocommercial die het gehoor prikkelt

Zintuig ‘ruiken’ – geurcommercial in de bioscopen

Zintuig ‘voelen’ – boomerangkaart met braillepuntjes

Al deze uitingen leidden naar de website, waar door middel van games de oplossing gezocht kon worden.
De site triggerde enorm om daarna direct alle zintuiggames op te lossen.
Alle te winnen prijzen hadden een link met het desbetreffende zintuig.