06 21 400 846 info@brendaheijnis.nl

Brenda Heijnis Creatieve Communicatie

Na een komma komt altijd meer

Het is niet makkelijk om een huisstijl voor je eigen bedrijf te bedenken. Wat ik in ieder geval zeker wist, was dat het iets eenvoudigs moest zijn. Daarnaast vond ik het belangrijk mijn brede inzetbaarheid te kunnen laten zien. De komma in het logo staat hier synoniem voor. De website OnzeTaal schrijft dat het belangrijkste uitgangspunt van een komma is dat deze een lezer moet helpen een tekst te begrijpen zoals deze bedoeld is.

Dat vond ik een mooi gegeven: ik wil mijn klanten ook graag helpen om bedrijf zo neer te zetten, dat toeschouwers precies weten wat er bedoeld wordt. Daarnaast wordt een komma ingezet voor een opsomming. Daarmee wilde ik laten zien dat ik niet alleen grafisch ontwerper ben, maar ook tekstschrijver, reclamecreatief en art-director. Na een komma komt dus altijd meer, en dat hoop ik ook te bereiken.