Stimorol Senses crossmediale campagne

In deze cross-mediale campagne voor Stimorol Senses kauwgom hebben we alle zintuigen geprikkeld, door ieder zintuig te koppelen aan een apart, passend medium. In iedere uiting zat een verborgen boodschap, die op de website opgelost kon worden. Er waren mooie prijzen te winnen die een link hadden met het desbetreffende zintuig.

Casefilm

Zintuig ‘Zien’: Geluidloze televisiecommercial

Zintuig ‘Horen’: Radiocommercial die het gehoor prikkelt

Zintuig ‘Ruiken’: Geurcommercial in de bioscopenWerk_Stimorol_nieuw

Zintuig ‘Voelen’: Boomerangkaart met braillepuntjesWerk_Stimorol_nieuw2

Al deze uitingen leidden naar de website, waar door middel van games de oplossing gezocht kon worden. De site triggerde enorm om daarna direct alle zintuiggames op te lossen.

Werk_Stimorol_nieuw3 Werk_Stimorol_nieuw32 Werk_Stimorol_nieuw33 Werk_Stimorol_nieuw34 Werk_Stimorol_nieuw35

Prijzen: alle prijzen hadden een link met de desbetreffende zintuigenWerk_Stimorol_nieuw4 Werk_Stimorol_nieuw42

Credits:
Klant: Stimorol/Kraft Foods/ Mondelēz
Bureau: Brand New Telly Industries
Concept/Art/Copy: Niels La Croix & Brenda Heijnis
CD: Wouter van der Pauw
Account: IJsbrand Carmiggelt
TV. Com./Design: Olaf Gremie (Kreukvrij)
Online: Code d’Azur
Geluid: Jaap Waijer (Loudness.io)
Vormgeving: Lynnet Wams